VI RP-P: Zapisujemy się!

autobus

Rozpoczęły się zapisy na VI Rajd Prudnik – Pradziad (6 sierpnia 2016). W zasadzie, to zanim rozpoczęły się zapisy na koncie PTTK odnotowaliśmy pierwsze przelewy.🙂 Sposoby wpłaty są identyczne do tych z poprzednich lat:

  • * gotówką w sklepie PTTK Prudnik przy ul. Kościuszki 56 lub
  • * przelewem na konto:

 

Oddział PTTK Sudetów Wschodnich w Prudniku

Bank Spółdzielczy w Prudniku

06 8905 0000 2000 0000 1401 0001

Tytuł wpłaty: Rajd Prudnik – Pradziad, imię i nazwisko uczestnika

 

Kwota: 30 zł obejmuje: autobus powrotny ze szczytu do Prudnika, ubezpieczenie, certyfikat przejścia. Kwota jest bezzwrotna. Prosimy o niezwlekanie z wpłatą. Termin: 15 lipca 2016 r.

AD

5 responses to this post.

  1. Posted by Maciek G on 10 Lipiec 2016 at 19:59

    Wybrałem się dziś na Kopę trasą, którą będzie przebiegał rajd. Szedłem tamtędy na wiosnę i odczucia ,miałem zupełne inne niż dziś. Pogoda była wtedy zupełnie inna i również nie mam pojęcia jaka będzie 6go sierpnia – ale dziś to był koszmar! Przede wszystkim niebieski szlak z Wieszczyny do przełęczy pod Zamkową Górą jest mało uczęszczany, przez co zdarzają się długie odcinki, gdzie trzeba przedzierać się przez trawy do pasa, pokrzywy, czy nawet maliny, które do przyjemnych roślin nie należą😉 Jeśli będzie padał deszcz w dzień rajdu albo wieczorem wcześniej, to chyba zwykłe sportowe buty nie dadzą rady… No i najważniejsza kwestia – robactwo jakiego świat nie widział od lat! Kleszcze sypią się na głowę jak igły z sosen – miałem nadzieję, że wyżej będzie lepiej, ale tylko trochę – spray na komary i kleszcze chyba się przyda…🙂
    Trochę ponarzekałem, ale i tak do zobaczenia na Rajdzie🙂

    Odpowiedz

  2. Posted by Czarek on 27 Lipiec 2016 at 21:15

    Mam nadzieję, że ten termin 15 lipca był tylko instrukcyjny, bo zapomniałem o wpłacie.

    Odpowiedz

Skomentuj

