Po Sopkach Bruntalska

Zainteresowanych zapraszam na rajd karniowskiego Klubu Czeskich Turystów, który odbędzie się 28 kwietnia. Szczegóły TUTAJ. Uwaga! Plik PDF jest dwustronny. Na drugiej stronie jest mapka z przebiegiem tras.

7 responses to this post.

  1. Posted by Czarek on 11 Kwiecień 2012 at 14:14

    Fajna impreza, ale dzieli ją niewiele ponad jedna doba od TŚ.

    Odpowiedz

  2. Posted by Dawid T. on 21 Kwiecień 2012 at 16:43

    Czy ktoś z Prudnika, bądź okolic wybiera się na trasę 50 km?

    Odpowiedz

  3. Chyba nie ma za dużo chętnych. Tym bardziej, że w kilkadziesiąt godzin potem,rozpoczyna się Twardziel Świętokrzyski, na którą to imprezę np. ja się wybieram.
    Przy okazji, tu link do zrobionego naprędce profilu trasy: http://cezaryol.files.wordpress.com/2012/04/twardziel-c59bwic499tokrzyski-2012.jpg

    Odpowiedz

  4. A dlaczego kończy się na 87 km?

    Odpowiedz

    • Też byłem trochę zdziwiony tym wynikiem. Jak napisałem wyżej, zrobiłem ślad na szybko i na pewno niezbyt dokładnie, choć klikając po GoogleEarth patrzyłem na przebieg trasu na mapie papierowej. Ostatni odcinek, tj. fragment z Góry Perzowej na metę, to moja własna inwencja, bo nie sprawdziłem wcześniej jaki przebieg ma ścieżka ( chyba edukacyjno-rowerowa ). Ale i tak na tym odcinku na pewno nie dałoby się nadrobic tych zgubionych 13 km. Pozostaje jeszcze i taka ewentualność, że te 100 km, to umowne zaokrąglenie, a w rzeczywistości wychodzi jednak trochę mniej.
      p.s. Czy godzinę wyjazdu może ustaliliście?

      Odpowiedz

  5. Posted by Dawid T. on 22 Kwiecień 2012 at 21:46

    A jak się dostajecie do Bruntala?

    Odpowiedz

Skomentuj

