Pierwsze fotografie z IX PMP

Są już pierwsze zdjęcia z IX Prudnickiego Maratonu Pieszego. Zapraszam do oglądania TUTAJ. Zdjęcia udostępnili: Paweł Bochenek, Paweł Lenartowicz Dorota Woźniak. Są również fotki moje i rodzinki. Zapraszam innych do dzielenia się fotograficznymi wspomnieniami (a_deren@onet.pl).

4 responses to this post.

  1. Posted by Jurek on 18 Wrzesień 2011 at 22:34

    Zdjęcia super. Jestem na 20 zdjęciach!!! Czekam na inne. Dziękuję fotografom.

    Odpowiedz

  2. Posted by Dawid T. on 18 Wrzesień 2011 at 22:36

    Widzę, że tych dwóch szaleńców, co wyrwało do przodu na 50. to tylko na 2, góra 3 fotkach będzie można znaleźć. Ja jestem na 1 i 3. Wzorem roku ubiegłego jedna to widok mojego tyłu, druga z profilu;p

    Odpowiedz

  3. Hehe, albo chodzenie, albo pozowanie😀 Ty wybrałes chodzenie.

    Odpowiedz

  4. Posted by Dawid T. on 18 Wrzesień 2011 at 22:45

    Nie chce zamieszczać moich komentarzy ;\

    Odpowiedz

Skomentuj

