Promocja w Czechach

Dzięki naszym przyjaciołom z czeskiego Śląska informacja o Prudnickim Maratonie Pieszym dociera za naszą południową granicę.

Członkowie zaprzyjaźnionego Klubu Czeskich Turystów z Karniowa (Krnov) wywiesili plakaty PMP w swoich gablotach na terenie miasta i przekazali jeden druk  do Miejskiego Centrum Informacji. Z kolei pan Jiři Pěčonka ze Studia4 w Zlatych Horach, zamieścił informację o PMP na stronie Zlatohorskiego Trekingu.

Pomoc zadeklarował Wojciech Góra z Prudnika, który rozwiesi kilka plakatów w Pokrzywnej. O PMP regularnie informuje Stanisław Stadnicki w portalu Prudnicka.pl.

Specjalne podziękowania kieruję do Jerzego Kiełba z Nysy, który chyba najwcześniej dał znać o PMP w serwisie Maratonypolskie.pl.

Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem. Tymczasem pracuję nad dalszą promocją, bo czasu coraz mniej.

21 responses to this post.

  1. wyslij plakat w PDF (dobrej jakosci) to tez popromuje w przychodniach .. tam wiele ludzi sie przwija !

    Odpowiedz

  2. PDF-a zrobię dopiero jutro rano, teraz mogę Ci przesłać plakat w jpg (już to robię).

    Odpowiedz

  3. dzięki, w poniedzielnik oznajmię ludowi radosną wieść🙂 w kólorze🙂

    Odpowiedz

  4. Posted by Staszek on 3 Wrzesień 2011 at 12:31

    Osobiście będę mile zaskoczony jak na trasie w Jeseniku zjawi się jakiś Czech i dotrze do Prudnika. Raz, że trasa długa, dwa, że musi mieć zorganizowany powrót, ale jak to często mówię: pożyjemy zobaczymy. Wydaje mi się, że jako Polacy lepiej się spisujemy jako gości niż nasi sąsiedzi, ponieważ od nas na 50tkach i 60tkach zawsze jest kilka osób. O ile liczba uczestników 10-21 do końca będzie nieznana o tyle Andrzeju jak możesz zrób za jakiś czas arta o tych co już na 50 się zapisali. Przede wszystkim zachęci to innych do zapisywania się, bo jak to w naszym narodzie bywa często wszystko zostawiamy na potem. Może to też ułatwić werbowanie innych osób. Podobno górale mówią, że pogoda ma być wymarzona. Jako ciekawostkę dodam, że 18 mam u siebie zjazd całej rodziny – 80 osób zaproszonych, ponieważ seniorka rodu ma 80tke. Oj będzie co świętować.

    Odpowiedz

  5. Niestety Czesi nie są tak chętni, a szkoda. Wszyscy to wiemy, ale napiszę gdyby ktoś spoza Prudnika z własnym autem nie wpadł na taki pomysł: wystarczy się zapisać na busa, rano w sobotę trzeba pojechać do Prudnika, tam zostawić samochód, zabrać się busem na start i ma się zabezpieczony powrót.
    Czesi długich tras się nie boją, chyba bardziej chodzi o przełamanie się w udziale w polskich imprezach turystycznych. O atrakcyjność tras też nie chodzi, przecież w części (21 km), albo w większości (50 km) biegną one na terenie Rep. Czeskiej, więc są u siebie.

    Staszku, zrobię jak proponujesz. Napiszę o osobach, które zapisały się na busa i zadeklarowały udział w 50-tce z własnym dojazdem. Dziś wysłałem informację z plakatem do CIT do Głuchołaz. Wiosną – Balta mi świadkiem – głuchołazianie prosili, żeby bus zabrał ich z Głuchołaz w drodze na start w Jeseniku.
    A wracając do Czechów to jak już pisałem będzie grupa z Karniowa na krótszych trasach i po cichu liczę na kilku Czechów na trasie najdłuższej.

    Odpowiedz

  6. Jako wielki fan PMP (choć jeszcze nie szedłem w żadnym) i wielki nieobecny😉 informuje ze mój sentyment i smutek z niebytności mej na PMP (50km) spowodował, że dziś pojechałem na rowerze do Jesenika ( trasa można przejrzeć tutaj: http://www.navime.pl/trasa/5880 ) sprawdzić czy skwer przez zamkiem czyli miejsce startu aby jest. Więc informuję: JEST !

    Jestem już taki spokojny – możecie ruszać !

    Niech niewiasty wasze Was żegnają łzami🙂

    Ave

    Odpowiedz

  7. Posted by Dawid T. on 3 Wrzesień 2011 at 19:06

    Jak 08.09 pogoda będzie znośna, to idę na Pradziada z Prudnika- trasą, którą wielu miało okazję poznać i poczuć w nogach ;p 13.08 (ja niestety nie, a szkoda; przydałby się zmieniacz czasu a`la Hermionowy, bo nie idzie niekiedy z obowiązkami wyrobić, a co dopiero wyznaczyć sobie czas na dłuuuugie wędrówki). Ciekawe w ile przejdę trasę…
    Aha, ja już zapisałem się na 50-tkę u P. Józefa. Kto jeszcze się zapisał???

    Odpowiedz

  8. Na stronie Maratonypolskie.pl chętnych jest osiem osób, wszystkie na trasę jesenicką. Link: http://www.eurocalendar.info/index.php?dzial=3&action=5&code=19189

    Odpowiedz

  9. Dawid, jeśli pisałeś sobie czasy przejść w czasie twojego treningu z Jesenika do Prudnika to prześlij mi je proszę na a_deren@onet.pl. Rozpisuję sobie czasy rozstawienia punktów kontrolnych.

    Odpowiedz

    • Posted by Dawid T. on 4 Wrzesień 2011 at 11:33

      Panie Andrzeju! Prześlę je Panu, ale za kilka godzin- jestem w pracy, ale jak tylko znajdzie się chwilka, spiszę i prześlę…

      Odpowiedz

  10. Posted by Staszek on 4 Wrzesień 2011 at 15:39

    Nie żebym się czepiał🙂 ale chętnych na jakiejś stronie wliczałbym tylko jako ciekawostkę, ponieważ uważam, że nie jest to odzwierciedlenie osób, które pójdą. Na Racławicką Pętlę nie wybrała się połowa osób co była na stronie zapisana! I co ciekawe w sporej większości byli to miejscowi. Mimo to jestem tego zdania, że w naszym nieformalnym zakładzie wygram i moja typowania liczba uczestników się sprawdzi. Niebawem zapiszą się cztery osoby, które uczestniczyły w zdobywaniu Pradziada. To będzie cztery, ja i Paweł to sześć, Andrzej to siedem, i Dawid to osiem. O innych nie wiem🙂

    Odpowiedz

  11. Posted by Dawid T. on 4 Wrzesień 2011 at 16:21

    Szkoda, że nie będzie Cezarego i p. Romana… Ale będą nas reprezentować na Przejściu:) Niech ich nogi niosą daleko, daleko, 142 kilosy dalej do mety..

    Odpowiedz

  12. http://www.prudnik.info czyli forum miasta Prudnika, choć lekko przymarłe to też promuje PMP ! Zamieściłem zaproszenie na imprezę !

    Odpowiedz

  13. Staszku napisałem, że ‚Na stronie Maratonypolskie.pl chętnych jest osiem osób’, czy pójdą? Jurek i ja na pewno, więc 1/4 na 100 proc.🙂 Z internetowym deklaracjami już tak jest, kliknąć łatwo, ale ruszyć tyłek trudno.
    Przypomniam ubiegłoroczną frekwencję: ogółem 294 osoby (bez organizatorów), w tym 36 na 50 km.

    Staszek, przypomnij, jaką liczbę typujesz?

    Dawidzie, dzięki za czasówkę!

    Balta, dzięki za promocję na historycznym forum Prudnika!

    Odpowiedz

  14. to szaleństw na 50tce nie było

    Odpowiedz

  15. Było, PMP 2009 – trasa 50km – 17 uczestników (ogółem 299)

    Odpowiedz

  16. Posted by Staszek on 4 Wrzesień 2011 at 20:48

    Przypominam, ja typuje 45🙂

    Odpowiedz

  17. Do poniedziałku na busa zapisało się 5 osób. Mało…

    Odpowiedz

  18. Pojedziemy samochodem ;P

    Odpowiedz

  19. Posted by Staszek on 7 Wrzesień 2011 at 17:54

    pbc – Twoim😛 już tak serio wiem jeszcze o 4 pewniakach – nie wiem czemu się jeszcze nie zapisali.

    Odpowiedz

Skomentuj

