Na plakacie wędrowcy z ubiegłego roku

Obrazek z ubiegłorocznego Prudnickiego Maratonu Pieszego jest tłem dla plakatu IX PMP. Fotografię zrobiła Ania Dereń na punkcie kontrolnym koło Wieszczyny, a przedstawia wędrowców na trasie 50-kilometrowej.

Plakat można powiększyć klikając na obrazek obok albo TUTAJ.

3 responses to this post.

  1. Posted by Dawid T. on 30 Sierpień 2011 at 21:10

    Super jest ta traska jesenicka (50 km) tegorocznego IX PMP- sam przeszedłem na lajcie w 08:45 h… Rewelacja… Ino denerwujący jest ten asfalt (momentami za długo trzeba nim iść- np. do Jindrichowa)- ale tu chodzi przecież i o wysiłek ;D Rzeczywiście, można się zapodziać na cyklotrasie w polu za zamkiem w JiIndrichowie… Na szczęście pomogli mi życzliwi ludzie, którzy sobie w okolicy spacerowali… Pogoda dzisiaj wprost zachęcała do wycieczki- nie paliło słońce wiał lekki, chłodny wiatr… I piękne widoki gór były… GORĄCO POLECAM TEGOROCZNĄ 50.!!!!

    Odpowiedz

  2. Witam! Ale w PMP weźmiesz udział?
    Co do oceny trasy zgadzam się, „organizacyjnie” też przeszedłem i mam podobne odczucia. Przed trasą rowerową za Jindřichovem będzie punkt kontrolny, gdzie będzie udzielany instruktaż na temat dalszej trasy, dodatkowo będzie wyjaśnione w opisie trasy, że na skrzyżowaniach na cyklotrasie trzeba iść według zielonych strzałek (są namalowane farbą na asfalcie).

    Odpowiedz

    • Posted by Dawid T. on 31 Sierpień 2011 at 08:58

      Oczywiście, że pójdę…
      Obecnie robię sobie różne treningi kilkudziesieciokilometrowe… Po zeszłorocznym PMP mam wręcz uzależnienie od chodzenia po minimum 30 km. Bardzo żałuję, że od zeszłego roku nie mogłem wziąć udziału w organizowanych imprezach po 50-60 km, to na skutek różnorakich zajęć i obowiązków.

      Czy mógłbym prosić o dokładne podanie mi (może być na maila: dawidtkacz@op.pl) trasy tripa na Pradziada z Prudnika? Było takie przejście ;p Chciałbym w przyszłym tygodniu wybrać się w tą trasę.

      Wiele radości sprawił mi szlak zielony- Heřmanovice – Hranični cesta, kiedy to trzeba było przejść przez pastucha i iść pastwiskiem mijając dziwnie patrzące na mnie krowy i byczki…

      Odpowiedz

Skomentuj

